applying to penn ED?

<p>hey,</p>

<p>I just wanna make a thread of people applying to Penn ED. Right now it's not so bad, but we're gonna hear back from Penn in less than 2 months, so I'm sure in a few weeks I'll be monitoring CC like a hawk.</p>

<p>2 months!</p>

<p>sending in my app this week! so excited</p>

<p>i am
applying Upenn Early Decision</p>

<p>I am. If I get in I'm gonna jump for joy. and then hound all the other CC'ers online who got in early.</p>

<p>Penn ED.
1530, Legacy.</p>

<p>redbarn - are you Penn College?</p>

<p>Huntsman ED. 1550. Legacy. Wharton if I get rejected from Huntsman :(</p>

<p>haha I still haven't written one of the two essays, and haven't edited my why penn essay. Should probably get on that soon..</p>

<p>I'm in the process of finishing my 217. sending it in this week (well, duh, we HAVE to) ahhh! 2 months...how exciting. and absolutely terrifying. Wharton ED. 1580/35. not legacy. good luck everyone!</p>

<p>Wharton ED...havent started my page 217 essay....have to revise my Why Penn essay after my counselor basically tore it to shreds...have to make my activity sheet....lifes great :)</p>

<p>ED M&T or Wharton
Canadian, 1600.</p>

<p>what do you mean by legacy?</p>

<p>nevermind. i retract my statemtent
i know what it is. just that it was in capitals so i thought it referred to something else</p>

<p>I think I'm gonna start an ED countdown thread soon. lol. 48 days left I think.</p>

<p>haha...ED countdown...yeh ill post that on my profile...</p>

<p>anyone else applying to huntsman? just curious</p>

<p>48 days!? wow. hehe that's b fun....a countdown thread. yea definitely sposd to be working on my 217 but of course i'm procrastinating. y am i having such a hard time!?</p>

<p>is it reall 48? i'm too lazy to look</p>

<p>I really could have applied to huntsman, since I already speak 3 languages fluently, but I decided I liked M&T better.</p>

<p>Yeah. I'm just fluent in 2: English and Spanish. Not bad for someone in a family where most family members have never left the U.S...</p>