Funny stories

<p>^Yeah, but at the beginning of this year, she was found crying, saying all her students hated her. Then she quit. That was one of many incidents. Because her name sounds just like "bird", the same kid had to be stopped from throwing alka seltzer tablets all over her floor.</p>

<p>Aw that's sad. :( Now I almost feel bad for her. Still... funny story though.</p>

<p>^^That is unfortunate.</p>

<p>I'm speechless.</p>

<p>I'm convinced that no students at my school, even the 'ill-disciplined', has ever touched drugs. Cigarettes yes, but not drugs.</p>

<p>Anymore funny stories?</p>

<p>Friend grabbed a REA apush prepbook and start rapping about the mexican american war, 30 seconds later the teacher joined in and some dude started beat-boxing lol</p>

<p>On friday in math class I was not paying attention to the lesson but was instead looking at an IMO problem, when I solved it I was so happy I stood up and exclaimed "I AM A MATH GOD!" as this was in the middle of class my teacher was not amused, now I have 5 hours detention... FML lol.</p>

<p>The floors in our classrooms are really slippery when it's raining. Some guy in my friend's English class ran into the room (he's always late) and promptly slipped and fell, his legs spread open. He came to a stop right in front of a table leg. I shudder to think what might have happened if he'd come any closer q:</p>

<p>^^lol, 5 hour detention sounds really harsh. Do you have to stay 5 hours after school?</p>

<p>One day in 7th grade English, the class was very disruptive and not paying attention so she told us she was done teaching and that we can teach ourselves. Then one student walked up to the front of the class and started teaching the lesson. It was funny because we actually paid attention. She then told him to sit down and continued to teach the lesson while we continued to talk.</p>

<p>This fall I went around taking a lot of pictures of foliage. I was so pumped and I was like "Hey, [insert sister's name here]! I'm a picture taking machine!" and she's like " No, [insert name here] that's the camera. haha" I felt let down yet amused ;)</p>

<p>omg, there're so many fml-ers here. MLIA for life.;)</p>

<p>^ MLIA is where it's at! :)</p>

<p>MLIA is flat out awesome.</p>

<p>As a matter of fact, my friend got on MLIA. Here's the story:</p>

<p>So the APUSH teacher at our school is probably the funniest/best teacher I've ever known. One day, during APUSH, he decided to stop lecture for a little while and go to the vending machine to get himself a soda.</p>

<p>While he was gone, one of my friends got up and went to the front of the class. He started reading the slides of the PowerPoint and the teacher's notes; he was teaching the class the day's material.</p>

<p>When the teacher got back in, my friend kept lecturing, practically ignoring that the teacher had even come back. The teacher sat down in the student's desk and started taking notes for him without even saying a word. My friend and the teacher essentially switched places for the day.</p>

<p>This is why I'll be taking APUSH next year.</p>

<p>^omg i think that one wins this non-contest haha</p>

<p>One of my friends is a complete Space Cadet. We were sitting at the beach talking about how much we weigh. I said I weighed 155, another friend weighed 130. Then this kid asks in a really confused manner, "Wait guys, how did you just weigh yourselves?"</p>

<p>MLIA was cool, then everyone started posting about Twilight and Harry Potter and it got ****ing annoying.</p>

<p>^now they have MyLifeis[gag]Twilight for tht :/</p>

<p>^ Really?? Gahhhh how many "Today was the first day of school. I walked into my bio class to see a pale white guy sitting in the seat next to mine. His name is Edward. I am now convinced now that vampires do exist" stories can possibly be conceived?</p>