How Creepy is This?

<p>A guy (at least I think it was a guy) messages you asking for a picture (never interacted with person before). You decline, he searches facebook for you and uses your real name in a message and starts talking sxxt because you won't send him a picture. Maybe it's me, but that is a major turnoff. Reminds me of those creepy 40 year olds who hit on high schoolers on myspace.
Creepy?</p>

<p>Ew facebook block him! You don't owe him any pictures of you. Let alone sexual ones. That's OD.</p>

<p>That is creepy. A random guy from Turkey IMed me on facebook a couple months ago and told me he wanted to find out what sex was like...</p>

<p>Very creepy. :(</p>

<p>I agree with elbeeen, if you haven't already done so, you should block him!</p>

<p>lol I had a girl add me on facebook and tell me i was cute and she looked up my phone number and texted me like 10 times..... also she fb messaged me like 5 different times and I got off each time she messaged me. idk some people are just creepers imo and are stupid and don't realize what they are doing is creepy. I ended up texting her back to stop texting me and shes like do you want to hang out??? I loled and said no and she even asked if i wanted a pic of her and im like no (she was ugly).</p>

<p>Yea, that's creepy as hell. This sounds like a job for the cyberpolice. I'm sure they'll have no problem backtracing him.</p>

<p>:p Hehe.</p>

<p>This was from a CC user too, so I don't have the necessary info to block him/her. I was making sure my standards aren't uppity. Apparently saying I'm not going to send a picture of me to some random CC person makes me the bxxxx</p>

<p>Wait, was it roadt3b? sorry if he reads this haha</p>

<p>haha yep. major creeper.</p>

<p>Wow that's seriously creep-tastic.
Weirded out.</p>

<p>
[quote]
I got off each time she messaged me

[/quote]
</p>

<p>Nice bro.</p>

<p>Also, this guy sounds legit. You should meet up sometime.</p>

<p>Change your privacy settings so that only people who share mutual friends can find your profile. I did this and I no longer receive strange requests or messages from creepers.</p>

<p>That is creepy..but the best way to approach that kind of situation is to ignore that person..and block him :/</p>

<p>I ALWAYS get requests from random somali or arab F.O.B.s</p>

<p>friend request count atm: 74</p>

<p>most of them are from fobs.</p>

<p>Sometimes I get messages from them..and if I decide to be nice and accept it they always have to bother me on fb chat (once this random black guy who's like at least 7 yrs older than me asked me to be his gf..on the internet). Once this random indian guy messaged me, I can't live without you and I love you..." and once some random person messaged "sex" to me...***... hahaha once this one other FOB wrote on my wall saying something like, "youre a good girl".</p>

<p>This is why I don't accept random adds anymore...</p>

<p>You should just private your facebook and limit it to friends, and school.</p>

<p>I'm guessing you don't know what a FOB is..</p>

<p>ew that's so creepy. at least one gross european or arab man adds me every week though, haha.</p>

<p>I just find it flattering, but maybe that is just me...</p>

<p>That is very creepy: I would block him on facebook.</p>

<p>I'm fine if someone that I don't know (but I have mutual friends with) adds me. Even if we don't have mutual friends, if that other person seems to have a normal profile (filled out, has posts on their wall other than "do I know you?", has at least 15-20 pics, 300+ friends), then I don't really care. But what is creepy is those people who add you and only have like 30 friends and the only posts on their wall say "do I know you?", and they only have like 2 pics and their info is hardly filled out. Not to mention they live in some country 8000 miles away and are 30 years older than me</p>

<p>I do not add people I don't know on facebook. I deny the majority of requests I receive. I somehow still get requests from random people I went to HS with and never hung out with. It's funny how much people just want to stalk your profile.</p>