Wordle Today - No Spoilers Please (Part 1)

Wordle 307 2/6

:white_large_square::yellow_square::green_square::white_large_square::white_large_square:
:green_square::green_square::green_square::green_square::green_square:

10 Likes

Wordle 307 3/6*

:black_large_square::yellow_square::green_square::black_large_square::black_large_square:
:yellow_square::black_large_square::green_square::green_square::black_large_square:

4 Likes

Well, Octordle was pretty entertaining today. I won’t give it away, but I started with two lucky guesses and solved them all very quickly.

4 Likes

Wordle 307 4/6

:yellow_square::white_large_square::green_square::white_large_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::green_square::yellow_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::yellow_square::white_large_square::white_large_square:

pretty much how my brain always works- all over the place. TGIF :smiley:

4 Likes

Feeling quite lucky today!
Wordle 307 2/6

:white_large_square::white_large_square::green_square::white_large_square::green_square:

9 Likes

Wordle 307 3/6

:white_large_square::yellow_square::green_square::green_square::white_large_square:
:white_large_square::white_large_square::green_square::green_square::green_square:

5 Likes

Do you know the significance?

Yes, but I can’t say because it’s a spoiler.

2 Likes

Perked me up when I did Octordle right after midnight. And yes, as I noted then, any discussion would be a spoiler.

1 Like

My second 2 ever…

Wordle 307 2/6

:black_large_square::yellow_square::black_large_square::black_large_square::yellow_square:

8 Likes

A wordle in 3 is always a good day:
Wordle 307 3/6

:green_square::green_square::white_large_square::green_square::white_large_square:
:green_square::green_square::green_square::green_square::white_large_square:

6 Likes

Wordle 307 3/6

:white_large_square::white_large_square::white_large_square::yellow_square::green_square:
:white_large_square::white_large_square::green_square::green_square::green_square:

4 Likes

My octordle was normal but my son’s had the surprise.

Wordle 307 3/6*

:yellow_square::black_large_square::green_square::black_large_square::black_large_square:
:black_large_square::yellow_square::green_square::black_large_square::yellow_square:

WordleBot
Skill 87/100
Luck 71/100

Daily Quordle 88
:four::seven:
:six::three:

Daily Octordle #88
:clock11::clock12:
:keycap_ten::four:
:seven::six:
:nine::eight:

6 Likes

I’m so glad you said this! I’ve been struggling to find a “surprise” in my octordle but nothing. Thought I was going crazy.

4 Likes

Normal Wordle for me. Puerto Rico permaculture lad got it in two… H in three. I feel behind!

Wordle 307 4/6*

:yellow_square::black_large_square::black_large_square::yellow_square::black_large_square:
:yellow_square::yellow_square::yellow_square::black_large_square::black_large_square:
:black_large_square::yellow_square::green_square::yellow_square::black_large_square:

Normal Quordle too

Daily Quordle 88
:five::eight:
:seven::four:

I had the surprise Octordle, but prefer those without the surprise personally.

5 Likes

I refreshed my octordle browser and got the surprise

2 Likes

Today was my very first time to work an Octordle- y’all had me intrigued.

I don’t think that was wise for me- tried to figure out my mistake… lol

1 Like

Okay…. Y’all will have to update the rest of us later.

I just tried to update and RE-do my Octordle to solve this mystery but it’s not letting me. Just spinning with my previous words. So I’ll have to rely on you to enlighten me tomorrow!! :woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

2 Likes

@DramaMama2021 keep trying to solve a new word

2 Likes

I just took a screen shot of the surprise Octordle and will post it after midnight tonight.

2 Likes